Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-08-13

Lassan bandukolva





Ahhoz képest, hogy azt hittem magamról, hogy nyáron én "megváltom a világot" a kézimunkákkal, agyon fogom magamat hímezni, mindent befejezek, amit beMUKkoltam magamnak röpke 2 év alatt - nos, ehhez képest gyengécske haladást tudok felmutatni. Kicsit bökögettem a lovas párnát. Most elég nehezen megy, amilyen dögmeleg van. Jó vastag kötőfonalak, finom meleg ez a párna:-) Remélem, lesz majd a dévai gyerekek között, aki szívesen odabújik hozzá a hideg téli napokon. Most, hogy 38 fok is van néha, már várom, hogy elkészüljek vele, pedig nagyon jó varrni.

Aztán itt van a Taj Mahal kép, ami még nyaralni is volt, azóta tán 2-szer, ha beleböktem. Lassan haladok a Ralina-táskával is, a kezdeti jó indulás után megtorpant a lendületem. Na és persze itt csúfoskodnak a Maryse-házikóim. Amint a mellékelt fotón látni lehet, valahol a júniusban elakadtam... Én nem is értem, pedig májusban még úgy tartottam magam az általam kiszabott határidőkhöz. Most meg már augusztus közepe...

Még a végén úgy járok, hogy jobban tudok haladni, amikor nem vagyok szabin:-)

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim