Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-08-13

Újabb díj dilemmával


Kicsit elmaradtam a blogírással az utóbbi napokban, ezért csak most írom, hogy közben újabb díjat kaptam ám D-Dóritól:-) Nagyon szépen köszönöm ezt az elismerést, de mint többen tudjátok, én is kicsit furcsának tartom ezt a körbedíjazgatást. Valaki írta is, hogy előbb-utóbb mindenki megkapja, mint a bárányhimlőt - én persze többnyire utóbb:-)

Azért leírom a szabályokat, nehogy szó érje a ház elejét (majd a végét:-DDD):

1. A díj képét ki kell tennem a blogomban.
2. Ideírom a linkjét a személynek, akitől kaptam.
3. Jelölök 7 további blogot.
4. Idelinkelem a jelöltjeimet.
5. Üzenetet hagyok a jelöltjeim blogjában.

Nos, kiteszem ide a díjat. Draconiss-Dóritól kaptam. Eddig stimmel. Na innentől vagyok bajban - nem jelölök 7 további blogot. Akiket kitettem oldalt a kedvenc linkjeim közé, azok érezzék mind úgy, hogy megkapják tőlem a díjat. Hiszen éppen azért olvasom őket, benneteket szinte naponta, mert valamennyien brilliáns blogok vagytok. S itt nemcsak a hímzős blogokra gondolok vagy a kötősökre, de a könyves oldalakra is, amelyek nagy kedvenceim. S a napokban ráadásul blogok tömkelegét fedeztem fel! Csak ámultam, tátottam a számat! Ez a díjeső egy dologra biztos jó volt: olyan blogokra jutottam el, amelyekre azelőtt sose tévedtem. Csodaszép dolgokat láttam mindenhol, szebbnél szebb varrócskás, patchworkös oldalra jutottam. Itt az ideje, hogy a varrós lányok oldalait is belinkeljem itt oldalt, mert nagyon jó dolgokat lehet náluk nézegetni.

Most, hogy babákat nézegettem dévai akcióhoz (bár azt hiszem, én mégiscsak állatkákat kötök), nagyon szépeket találtam. Valahogy elkeveredtem Amaranta oldalára, ami gyönyörű, onnan ide-oda-amoda, s egyszercsak nagyon klassz finn blogokban találtam magam, tele mindenféle Tilda-babákkal. Szóval csak nézek, és nem győzöm olvasgatni a blogokat. Ha az embernek sok ideje lenne, akkor sem győzné felfedezni a sok-sok új dolgot, amit a neten találni lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim