Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-08-13

Kötögetek (is)



Annyira lassan haladok a pulóverekkel, hogy mégis iderakok róluk egy fázisfotót is. Ki tudja, mikor fogok elkészülni velük? Tegnap jól kiáztattam a fájó nyakamat a büki fürdőben, most már egyre kevésbé érzem. Remélem, most már beindulok a kézimunkákkal, mert lassan a szabadság is letelik. Ezekkel a pulcsikkal igyekeznem kell, mert marad annyi fonal belőlük, hogy majd lesz belőlük valami állatka a dévai gyerekeknek. Most már vannak mindenféle mintáim, megnézegettem a fonalaim, csak egy dolog hiányzik: nincsenek meg a harisnyakötőtűim. Keresgéltem mindenhol, de csak 2 került elő. Jellemző, persze sose próbálkoztam meg a zoknikötéssel, aztán csak henteregtek itt-ott. Most meg nincsenek meg. Na, mindegy, úgyis akartam rendelni a neten egypár dolgot, akkor még hozzájönnek a tűk is.
Viszont egy örömteli dolog is ért: a minap elmentünk Győrbe egy számítástechnikai boltba, hogy megnézzünk egy gépet. Persze, olyan nem volt, s állítólag nem is lesz. Kijöttünk, hogy indulunk haza, s a bolt mellett egy méterárubolt volt! Már régóta gondolkodtam azon, hogy mivel is tömjem majd ki a tervezett állatkákat, halvány gőzöm sem volt:-) Aztán olvasgattam, s ilyet találtam, hogy flíz vagy más írással vlies. Na, gondoltam, ilyet én majd honnan kerítek? Erre ott bementem a kis boltocskába, kérdeztem, flíz van-e. S a válasz: természetesen:-) Mindjárt vettem is 2 métert. Csodálkoztam is nagyon, mert erre mifelénk mindenre azt szokták mondani, hogy sajnos nincs, vagy visszakérdeznek, hogy mi a fene az, amit én keresek. Merthogy olyan nem létezik - lásd hímzővászon:-) Úgyhogy ezzel a flízzel most nagy öröm ért:-) Be is írtam én is gondolatban a még nem létező (zöld - a remény színe) boldogságfüzetembe:-) Tényleg, lehet, hogy be is kell szereznem nekem is egy igazit, mint ahogy Klaudia tette. Most úgyis kell egy pár dolog a sulikezdéshez, lehet, hogy majd szembejön velem az én noteszom:-)

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim