Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-08-13

Díjat kaptam


Ma végre egy olyan díjat kaptam, aminek maradéktalanul tudok örülni:-))) Megkaptam én is a Da'Doro Sárkány-díjat! Csudaklassz, szép zöld és dizájnos:-) S ami a fő, nem kell agyalni azon, hogy hogyan hasonlítgassak (mert minek is?), kinek osztogassam... megkaptam, és kész. S a legjobb az egészben, hogy minitali is lesz hozzá... Hú, teljesen be vagyok zsongva, szinte már izgulok, én még sose voltam talin. Mindig csak sóvárogva nézegettem a taliképeket, elképzeltem, hogy egyszer majd én is eljutok oda. S ha igaz, akkor megteszem az első lépést, végre én is elmegyek egy minitalira. Olyan jó lesz végre élőben is látni azokat, akikkel már jó ideje beszélgetünk virtuálisan, mutogatjuk egymásnak a munkáinkat fotókon. S most majd végre élőben is láthatom, ki miket csinál, mivel hogy áll. Már alig várom!

De térjünk vissza a díjra, amit Dóri osztott. Megérdemlem, mert:

Talán kellően kreatív vagyok, ha igaz; ha nem eléggé, akkor még lehetek:-) Megfelelően utálatos: erről kérdezzétek csak Kareszt - most 9-én ünnepeltük a 28. házassági évfordulónkat! - ez már 4-szer a veszélyes 7. év, sőt, 5-ször, mert éppen 7 évig jártunk együtt a házasság előtt:-) Semmiféle ásóra nem pályázom, sőt, tavaly novemberben én már eltökéltem, ha nem is hegyre, de dombra indulok fel a gödör helyett, ahol már voltam eleget:-) Bomlasztom a közt - nos, sokak szemében elég a foglalkozásomra gondolni, és már stimmel is - na nem, csak vicceltem:-) Minden díjat kellően értékelek - természetesen, s szeretem, ha van értelme a díjnak. S nem utolsósorban: megérdemlem, mert megérdemlem!!! :-)))

Nagyon szépen köszönöm, Da'Doro-Dóri!

1 megjegyzés:

Dorottya írta...

Az igazi díj?????
Ez jó!!!! :-)
Én is nagyon várom már a találkozót!!!! Remélem sikerül rendesen összehozni és még jól is fog sikerülni.

Kész munkáim

Készülő munkáim