Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-08-13

Bögréim - bögréink





Amotae és Judilla nyomán én is lefotóztam a kedvenc bögréket. A Liptonos és a nyuszis a teás bögrém, a Coffeesból természetesen capuccinot iszom, a Kisalföld Vasárnap Reggelből pedig tejet. Külön fotóztam a két fedeles-szűrős teásbögrét, ezek nagyon klasszak gyógyteákhoz. Aztán itt van még Brigi 3 bögréje, amit még itthon hagyott. Külön kép az elefántosról, ez elég egyedi. Jól néz ki, bár szerintem kicsit ormótlan az ormányával, nehéz kézbe fogni:-)

Ja, és kihagytam az első képről a kis zöldet, ennek főleg a főzéskor veszem hasznát, sok mindent ezzel mérek:-)

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim