Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-07-01

Hol is kezdjem?


Mindenféle történt egy hét alatt, de olyan lusta voltam - na meg időm se volt elég, hogy most már azt sem tudom, miről is akartam írni. Vagyis milyen sorrendben. Lássuk csak...
Először is a múlt héten megérkezett a kis csomagom az egyik kedvenc netes boltból. Megrendeltem a hiányzó Venus fonalakat, most így megvan a teljes színpaletta! Úgy döntöttem, én maradok ennél a márkánál. Szép, szép a DMC fonal, azzal varrom a Casa Miát, de nekem semmi gondom nincs a Venusszal sem. A Dimensions és az Anchor fonalaknál meg sokkal jobban bejön nekem. Azok csomósodnak és fércesednek nálam valamiért. A Dimensionsból egy szép lilát szépen el is fogyasztottam csomók és szakadás miatt, pedig még kész sincs a kép.
Aztán vettem megint egy kis kötőfonalat, csak úgy megnézni, hogy milyen vele kötni. Meg segéd kötőtűt a csavart mintákhoz. Most egy hosszú körkötőtűt használtam segédletnek, hát elég macerás volt vele áthelyezgetni a szemeket, párszor bele is akadtam. Itt van egy hete ez a segédtű, és még ki sem próbáltam! Most nagy hajrában vagyok az RR terítővel, de arról majd később.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim