Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-06-21

Nem bírtam ki - újabb MUK!


Hát azt hiszitek, hogy kibírom én MUK nélkül? Nem, nem , nem! Már olyan régen kezdtem valami újba, s különben is, olyan szépségesen szép Ralina hímzőtáskája, hogy nem lehetett ellenállni:-))) Már egy hete nézegetem a csodásan alakuló hímzéseket Ralina SAL-jában. Nézegettem, s egyre jobban irigykedtem, míg végül egyre sürgetőbb lett bennem a követelés - nekem is! Nekem is kell ilyen! S tegnap már méricskéltem, nyomtatgattam, s aztán éjjel bele is kezdtem. Olyan szép!
Az anyag Zsuzsa boltjából van, 28 ct-os Cashel, világoszöld, 633-as szín. A fonalak Venus 2010 és 2544. Már van anyagom a többi részhez is, de egyelőre kettőből még nem tudtam választani. Az majd kialakul.

1 megjegyzés:

Heni írta...

Szép lesz, tetszik ez a halványzöld anyagod! Kíváncsi leszek a bélés anyagodra, hogy milyet választasz hozzá.

Kész munkáim

Készülő munkáim