Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-07-25

Szeretetvarázs 2.



S hogy a mérgelődés után nekem is jobb kedvem legyen, ezért arról is írok, ami öröm ért tegnap:-) Megjöttek Zsuzsától a fonalak is, amiből majd valami szépségek lesznek a dévai gyerekeknek. Gyönyörű szépek, finomak, puhák, s nagyon szép színük van! Olyan jó kézbe venni őket! Már körvonalazódnak a terveim velük, de még fel kell túrnom a lakást az elfekvő fonalmaradékaimért is (itt is-ott is van belőlük). Már előkerestem mintákat, nézegettem képeket, csudaszép állatkákat s még szebb babákat láttam.

De egyelőre a lovas párnát csinálom. Nagyon jól lehet vele haladni, ez itt egy tegnapelőtti kép róla. Először kicsit furcsa volt a pici hímzővászon után, de aztán belejöttem. Csak rá kellett jönni, hogyan is fogjam a nagy, elég merev kanavát, hogy ne akadályozzon a böködésben. De most már nagyon jól megy, szerintem hamar kész is leszek vele.

Ezután kellene elővenni a régen elkezdett normál gobikat, s végre befejezni! A nagylyukú párna után úgy érezné az ember, hogy valami apró finomságot varr:-) Ott van a vízimalom meg a jáki templom... vajon mikor kerülnek majd sorra?

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim