Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-07-19

Meglepetést kaptam:-)

Tegnap éjjel érkeztünk haza 2 hét nyaralás után. Ma benéztem a blogomba, s mit látnak szemeim? Én is kaptam üveggolyót, méghozzá Draconiss-Dóritól:-) Nagyon örülök neki! Köszönöm szépen, Dóri! Most nekiesek a rám váró szennyes ruhahegyek eltávolításának, meg még a táskákban is szanaszét van mindenünk. Ígérem, legkésőbb holnap jövök majd bővebben is irogatni. Addigra összeszedem a gondolataimat én is az egyes betűkhöz, meg jövök majd képekkel a nyaralásról. Ahogy kicsit szétnéztem, láttam Zsuzsa jótékonysági felhívását is, majd én is felteszem ide.
Most hallom, leállt a mosógép, vár a teregetés... Aztán remélem, sok olvasnivalóm is lesz majd a kis topikunkon is.
Egy kis utóirat: Közben belenézegettem néhány blogba, s most látom, hogy Christine is gurított nekem üveggolyót, jaj de jó:-))) Jó lesz igyekeznem, hogy leírjam én is a gondolataimat.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim