Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-07-22

Szeretetvarázs

Megérkezett Zsuzsától a lovas párna, amit vállaltam, hogy kivarrom a dévai gyerekeknek. A Szeretetvarázs nevű blogban lehet megnézni a jótékonysági akciót, onnan választottam ezt a párnát. Nagyon szép! Olyan jó kis haladósnak néz ki, kötőfonalak vannak hozzá. Remélem, sikerül időben elkészülnöm vele. Nézegetem a többiek ötleteit is, olyan sokan csatlakoztak már, s annyi jó dolgot csinálnak. Jó látni, hogy értelmes célokért azért még meg tudnak mozdulni az emberek!
Közben már napok óta nézegetem az újságjaimat, mintáimat, hogy milyen állatkákat kössek majd. Régen mindig úgy szerettem volna ilyesmiket kötni, aztán sose volt rá időm. Aztán azt vettem észre, hogy a gyerekeim már kinőttek ebből a korból, nekik már nem köthetek ilyeneket:-) Unokám meg még nincs sajnos. De most végre kipróbálhatom ezt is, most már időm is akad, meg van kinek adni, s ez olyan jó!

1 megjegyzés:

Dorottya írta...

Nézz be a blogomba!!!!
Meglepi!!
:-)))

Kész munkáim

Készülő munkáim