Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-07-01

Kimaradt az új MUK (Mindig Újat Kezdünk)


Valamit hiányoltam nagyon... hát persze! Az előbb feltettem a fotót a Ralina-féle kézimunkatáskáról a SAL-oldalra, ahol együtt hímezzük, amit Ralina tervezett. Itt aztán már elfelejtettem mutatni, hogy végre készen lettem az első részlettel én is. Még pénteken elkészült, de csak megkésve fotóztam le. De itt van, haladok a többiek nyomában! Többen már a második részletet varrják, majd én is igyekszem. Most útnak indítom a terítőmet, aztán irány a táskahímzés! Olyan jó kis minta, nagyon gyorsan lehet vele haladni. Ráadásul csodaszép!

Aztán befejezem a júniust a Maryse-házikókból meg a Casa Mia naptáron. De már kezdhetem a júliust is... A körmömre égnek a dolgok. S mikor fogok én kötni?

Annyi, de annyi mindent szeretnék csinálni, s azt sem tudom közben, mibe fogjak először. S most nyáron nagyon sokat akarok olvasni is. Már egy hete tervezgetem, mit is szeretnék okvetlenül elolvasni. Hát olyan nagy lett a listám, hogy ehhez nem elég egy nyár. Szelektálnom kell. Persze, ahog olvasgatom a könyves blogokat, mindig újabb és újabb könyvek kerülnek fel erre a képzeletbeli kívánságlistára. A könyvekről majd holnap írok még, mára már épp eleget irkáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim