Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-05-31

Pénteki jelentés - RR-terítő



Az nlc-n, a mini pixemünkön hiába akartam jelenteni tegnap, egyszerűen nem enged képet feltenni a rendszer. Ezért most a többiekhez hasonlóan én is ide írom be a mondandómat, meg itt mutogatok, mivel is haladtam. Az aktuális hímzéseimet 28-án már felraktam ide, ott megtekinthető. Azóta sajnos érdemi haladás egyiken sem történt:-)

Azóta viszont ezerrel készítem elő az RR-t, megterveztem a terítőt, s el is kezdtem a kereteket hozzá. A hosszanti oldalon 6-6 kanna lesz, a rövidebbiken 4-4. A 6-6 alatt lesz nicknév is, ebből 2-t én hímzek, mert már csak 11-en vagyunk az RR-ben. Remélem, ennyien már meg is maradunk, Lányok:-) A görögdinnyést is elkezdtem hímezni, csak, hogy lássam, milyen is lesz. Persze megint hiányzik hozzá 3 fonalam, meg biztos még a többi kannához is - úgyhogy itt az ideje, hogy megrendeljem a még hiányzókat:-)

A terítő 25 ct-os Luganán lesz, Venus fonalakkal hímzem.

1 megjegyzés:

Dóra írta...

Olyan jó látni, hogy valakinél már alakul a dolog. Én még mindig nem kezdtem el, pedig már nagyon időszerű lenne...
A terítőleírás meg tök jól érthető.

Kész munkáim

Készülő munkáim