Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-05-18

Ebéd a Platánban





Ebédelni elmentünk egy étterembe, nagyon fini kajákat ettünk. Fokhagyma krémleves, póréhagymaleves, rábaközi húsgombócleves, tárkonyos pulykaraguleves. Főételnek erdélyi fatányéros, vajas csirkemell camembert sajttal töltve, mandulás bundában, áfonyamártással, krumplipüré, krumplikrokett. Mindegyik kaja nagyon finom volt, igazán jól voltak elkészítve.

Régen mindig én főztem, ha jött hozzánk valaki. Egy ideje rájöttünk, hogy sokkal egyszerűbb együtt elmenni valahová. Mindenki azt eszi, amit éppen megkíván, így mindenki elégedett a kajával. Nem beszélve arról, hogy régen én a napot a konyhában töltöttem, nem tudtam beszélgetni senkivel, mindig épp kimaradtam valamiből. Most meg kényelmesen megcsinálom a sütiféléket előző este vagy aznap reggel, s amíg itt vannak a szeretteink, addig én is velük tudok lenni, beszélgetünk, együtt vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim