Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-05-31

Kötéspróba



A kötésmintákat is kipróbáltam - Heni kérésére mutogatok ebből is. Ilyen mintával fogom majd kötni a kardigánt, s itt mutatom a szegélyét is. Ez horgolt minta, erről még fogalmam sincs, hogy hogyan fogom megcsinálni. Bár tudok horgolni, de nem szeretek annyira, mint kötni. Bonyolultabb dolgokat meg még alig próbáltam. A minta leírása megvan, de sajnos franciául, nemigen tudom értelmezni, ráadásul tele van rövidítéssel is. Bár a kép nagyon jó minőségű, akár erről is le lehet olvasni a készítését.

5 megjegyzés:

Heni írta...

Nagyon tetszik az a kis minta. Eszembe jutott, amikor a kamasz éveim végén hasonló mintából kötöttem pulóvert, szintén zöld volt, csak sötétebb. Annyi volt a különbség, hogy csak egy irányban álltak ezek a lukacskák. Fogalmam sincs, hová lett az a pulcsi, pedig szerettem....

Soleil írta...

Heni, biztos klassz volt az a pulcsid. Nekem is tetszik ez a minta, jó haladósnak tűnik, könnyű kötni. A horgolással még nem tudom, mire megyek. Láttam, kerestél olyan horgolt terítőket, amelyeken virág van. Érdekelnek még? Épp a napokban láttam ilyeneket valahol.

Dóra írta...

Nagyon szép szín ez a zöld. A horgolás mintáját meg tényleg szinte le lehet olvasni, olyan jó nagy a kép.

Heni írta...

Köszi, már nem, el is felejtettem leszedni azokat a képeket. Ahogy ismerem magam, horgolni csak télen fogok, addigra meg úgyis változik az ízlésem :):)

Edige írta...

Nagyon jó kis mintát találtál és a fonal is nagyon szép.

Kész munkáim

Készülő munkáim