Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-05-12

Elmaradt pénteki jelentés



Mutatok egy kis hímzést is megint, bár a mini pixemen megint nem jelentettem semmit. Szinte alig párat böködtem csak, alig haladtam valamit. Változott egy icipicit a gésa, meg elkezdtem a Maryse-házikók májusi darabját. Hát ennyi. Na, meg kötögettem is Karesz pulcsiját, de majd akkor mutatom, ha már látszik is rajta valami új.

2 megjegyzés:

Dóra írta...

Méghogy ici-picit változott a gésa. Csak nálad látom intenzíven öltözködni!:-DDD

Soleil írta...

Pedig most jobbára pihengetett a helyén. Talán, ha 3-szor vettem elő az utóbbi két hétben.

Kész munkáim

Készülő munkáim