Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-05-28

Aktuális hímzések






Bár rém lassan haladgatok, azért mutatom, mi hogy áll éppen. Szó szerint:-) Itt a Cédrus, oldalról is fotóztam, hogy látni lehessen a haladást. Csupa krém- és majdnem fehéres színnel böködtem, alig látszik az anyagon. Még a májusi házikós SAL-om is félkész, s a Casa Mia is talán két estényit növekedett. A Pink Rose-nak próbáltam hétvégén másik szemet is csinálni, s bár órákon át bökögettem, még mindig vaksi maradt szegénykém. Egy egész pici részen majdnem 20-féle színt kellett beletenni, szóval elég változatos. Aztán, hogy legyen valami egyhangúbb rész is, az RR kereteit hímzem 2 napja. Azt majd mutatom, ha már az első kannácskát is elkezdem. Remélem, a hétvégére már odajutok.

2 megjegyzés:

Christine írta...

Hihetetlenül nagy lesz az a Cédrus... Csodálom az akaraterődet, azt hiszem, nem vagyok ekkora képek hímzésére képes:)

Soleil írta...

Christine, nem is olyan nagy, a látszat csal:-) 30x40 centis a kép, és 14-es Aidán van. Nem is a "nagy" képek miatt haladok lassan, hanem, hogy ezekből a közepesekből jó sokba belekezdtem már. Sokkal jobb lenne úgy haladni, mint te, egyet készre csinálni, s jöhet a következő. Ahhoz kell igazán akaraterő!

Kész munkáim

Készülő munkáim