Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-05-28

Megjött a csomagom!

Tegnapelőtt megérkezett a csomagocskám Zsuzsa boltjából, nagyon megörültem, mikor a suliból hazaérve megláttam:-))) Végül is 3 anyagot kaptam, Luganát, Bellanát, Cashelt. A Linda bizonyára már elfogyott, meg keret sem volt, amit szerettem volna még. Ki akartam próbálni azt a Q-Snap rámát, többeknek nagyon bejön. Nem baj, majd talán máskor.

A tervezett RR-terítőm így mégsem Lindán lesz, hanem 25-ös Luganán. Már hímezgetem a kereteit, szerintem szép lesz így is, legalább nem olyan pindurkák a teáskannák. Most nagyon beindultam vele. Láttam HubbubDórinál, hogy már ő is megtervezte, neki függöny lesz. Nagyon jól fog majd kinézni! Az én terítőmön 16 kannácska lesz körben. 11-en vagyunk, ezek szerint 6-ot magam fogok kihímezni rajta. Bele kell húznom, hogy elég jól haladjak júliusig, akkor küldjük először tovább. Még egy-két nap kell a keretekhez, aztán kezdhetem rá a görögdinnye kannát:-)

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim