Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-03-31

Végre egy kis hímzés:-)




Na, most már ideje, hogy egy kis haladást mutogassak a hímzésemben is. Az új fonalaimnak úgy megörültem, hogy addig-addig próbálgattam ezeket a gésában, hogy egész nagy részt meghímeztem már. Pedig ugye azt ígértem magamnak, hogy most előbb befejezés... aztán az új. De hát nem lehetett kibírni, valahogy hímezteti magát:-))) Ha nekiállok, olyan nehéz letenni!

Azért a Pink Rose-zal is haladtam a héten. Most, hogy szép, világos idő volt, újból belefogtam az arcába is. Kár, hogy töméntelen sok színt kell itt váltogatni, mindenből egy-két öltés. Pedig egyre jobban néz ki, ahogy alakulgat. Aztán a ruhája aljába is bökögettem jó néhány x-et, de alig látszik valami a hatalmas anyagon.

6 megjegyzés:

Dora írta...

Hu, Évi, nagyon jók! A gésád is nem semmi! Nagyon halad! A végén még én is tényleg elcsábulok, hogy te is belekezdtél :-D

a Pink Rose meg szintén gyönyörű, annyira szép lesz ha készen lesz!

Soleil írta...

Köszönöm szépen, Dóri! Már megint MUK-koskodni akarsz?:-))) Tudod, 2008 a befejezések éve. Van mit neked is:-)Mire én a Pink Rose-zal is végzek, addigra már tuti, hogy nyugdíjas leszek:-)

Clinique-Bogi írta...

Nagyon szépek!

CathlenKata írta...

Húúú Évi ..... nagyon haladsz :-)

Soleil írta...

Köszönöm szépen:-)
Kata, ezt a gésát olyan nehéz letenni! Olyan jó nézni közben a színeit, szép élénkek. A Pink Rose után kész felüdülés. Pedig félre kellene tennem, mert még egy csomó befejezni valóm van:-)

CathlenKata írta...

Nekem mondod ?? :-)) Én is ezt himzem ezerrel, de ott van a házikós képem és azzal meg nem haladok :-(

Kész munkáim

Készülő munkáim