Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-03-14

Pénteki jelentés










Ma volt a jelentés a mini pixemünkön. Ide is felteszem a képeket, amelyekkel haladtam valamicskét az utóbbi napokban.


Tegnap elkészültem a házikós SAL-ból a márciussal, sőt, beleböktem az áprilisba is egy picit. Kicsit növekedett a Casa Mia naptár júniusa, de még mindig nincs kész. Ha így haladok, még idén decemberre sem készülök el vele. Alakult a Cédrusom egy kicsit. S újból elővettem a szekrényből a Pink Rose-t, a szombati HAED-SAL-t. Most az alját bökögetem. Lefényképeztem a nagyszekrényünk ajtaján is, itt látni, hogy szép nagy darab:-) Talán 10 év elég lesz hozzá?


Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim