Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-03-14

HAED-fórum



Végre be tudtam jelentkezni újból a HAED-fórumba. Már egy éve benne voltam, mindig ott szoktam gyönyörködni a készülő képekben. Egy-két hete meg azt írta ki, hogy már nem jó a belépési nickem, mert megváltozott a fórum, újból regisztráljak. Meg is tettem, de nem is volt olyan egyszerű. Nem volt elég simán bejelentkezni, hanem külön kellett írni a moderátornak, mert zárt lett a fórum. Szerencsére másnap kaptam választ, hogy beengednek engem is. Csoda, hogy sikerült, az én rossz angolommal:-) Most már tényleg meg kell tanulnom angolul. Egyre többet nézegetek angol nyelvű blogokat is, s szeretném jobban megérteni, amit írnak.

A HAED-fórumban rögtön meg is néztem, hogy hogyan áll az álomképemmel az a lány, aki elkezdte varrni. Hát ... csak tátom a számat ... gyönyörű!

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim