Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-04-06

Vasárnap - utaztunk:-)




Ma megint kimozdultunk! Elmentünk anyuékhoz, illetve anyósomhoz. Anyuéknak csináltunk egy kis albumot az aranylakodalmas képekből, azt vittük el nekik. Mivel megint Brigi vezetett, ezért én ültem hátul, s odafelé végig kötöttem. El is készült majdnem a pulcsi háta, ami az egyik új fonalból lesz. Ez Kareszé.


Hazafelé a Duna mellett jöttünk el, le is fotóztuk. Mi mindketten egy helyen, a Duna mellett nőttünk fel, s nekem egyre inkább hiányzik. Csak ülni és nézni a vizet, az olyan békés érzés. Itt meg csak a Keszeg-ér van, abban meg több a kidobott mosógép és egyéb szemét, mint a víz:-( Bár egy-egy árvíznél azért okozott már meglepetést, amikor a vize fél méterrel a kis híd felett zubogott át. De a 20 év alatt, mióta itt lakunk, azóta kb. 2-szer volt ilyen.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megkérdezhetem, hogy hol laksz, illetve hol laktál a Duna mellett? Mert én/mi Komáromban. :)

Kész munkáim

Készülő munkáim