Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-03-17

Március 15.







Szombaton kirándultunk egyet. Megbeszéltük Brigivel, hogy elmegyünk eléje Tatáig, oda eljött vonattal. Onnan aztán ő vezetett hazáig.


Tatán nagy sétát tettünk a tó körül, megnéztük a várat. Most kivételesen belülről is, mert az ünnep alkalmából ingyen meg lehetett nézni a kiállításokat. Számomra különösen nagy élmény volt, hogy meg tudtam mászni mindegyik szintet! Tavaly már azt hittem, soha nem fogok többé ennyi lépcsőn felmászni, s most már egyre inkább képes vagyok rá:-) Határozottan segít rajtam a pozitív gondolkodás. November óta úgy érzem, teljesen átalakultam, egyre jobban érzem magam.


Nagyon szép idő volt szombaton, napsütés, gyönyörűen csillogott az Öreg-tó vize. Most már itt a küszöbön a tavasz:-)


Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim