Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-03-14

Mukkoskodtam








Persze nem tudok szabadulni a mukkoskodás rabságából:-))) MUK = Mindig Újat Kezdünk. Addig mutogatták nekem a lányok a fórumban az új gésát, míg teljesen beleszerettem. A régebbi, a madaras gésa (Japanese Maiden) már régen tervben volt, de a testvére, az Enchanting Geisha most megelőzte a sorban.Mind a kettőt nagyon-nagyon szeretném megcsinálni!!! Most csak fehér vásznam volt itthon, épp akkora, hogy mind a két kép kijön majd belőle. Az egyik darabot be is festettem teával, szép krémszíne lett, olyan ekrüszerű. Bár a fotó egyáltalán nem adja vissza a színt. Persze ki is kellett próbálnom, hogy fog majd rajta kinézni a hímzés. Szerintem nem lesz rossz:-) De most megy alukálni, előbb be kell fejeznem legalább egy-két hímzést.


Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim