Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-06-21

Az elmúlt napok haladása





Még a múlt héten befejeztem a Maryse-házikókból a májust. Na persze, hiszen lassan már a júniusnak is készen kellene lenni. S a Casa Mia még elő sem került, ott még egy pici hiányzik a júniusiból.
Közben megcsináltam körben a tervezett RR-terítőt. Az egyik sarokban (majdnem) készen van a görögdinnyés kanna - hiányzik hozzá 3 fonal -, a másikban elkezdtem a karácsonyfásat.

2 megjegyzés:

Dora írta...

Hu, Évi!!!!! De szép lesz a kannás RR-d! Nekem is el kéne már kezdenem, Kriszta lassan indul haza magyarországra, meg kéne csinálni ;)

A pink rose-t imádom!!!!! Nagyon jól néz ki, hogy kész a másik szem ;) Csudaszép lesz!

És éljen a MUK, meg Ralina táskája ;) :-D

Dóra írta...

Már nekem is nagyon neki kéne állnom. Olyan jó látni, hogy nálad is milyen szépen alakul.

Kész munkáim

Készülő munkáim