Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-06-21

Tádááám - néz a Pink Rose-om!


Szintén még a múlt héten sikerült tovább haladnom a HAED-képemmel. Hosszú idő után végre rá tudtam venni magam, hogy az arcában befejezzem az egy-két szemes színeket. Hosszú órákba telt... de most már lát! S én is látom, hogy nem is lesz ez a kép olyan rossz! Ha felteszem a szekrényajtóra, s messziről nézegetem, már most teljesen visszaadja a festmény hangulatát. Nagyon tetszik! Most majd megpróbálok sorban haladni alulról felfelé, szépen, szisztematikusan. Fog ez nekem menni? Mikor olyan jó ugrálni a mintában ide-oda:-)))

3 megjegyzés:

Dóra írta...

Szerintem nem fog menni:)
Jó, hogy megcsináltál sokat az arcából. Addig valahogy kicsit monoklisnak tűnt. Most mrá ez az érzésem elmúlt, ha az arcára nézek.

Heni írta...

Szerintem sem fog menni :):):)
Szép szemei vannak a nénidnek!! :):) Csodás kép!

Lilang írta...

Nagyon jól fog ez a HEAD kinézni, ha készen lesz.
Nem irigyellek :D Jó nagy munka mire elkészül, de csodaszép lesz. Tényleg olyan mint a festményen :)

Kész munkáim

Készülő munkáim