Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-06-21

Nagyon lassan halad a pulcsi



Bár azt hittem, hogy egy-két nap alatt letudom a pulcsi elejét, gyakorlatilag úgy haladok vele, mint a lajhár. Itt van róla két kép, nem nagyon látszik a fotón a felfelé szaporodó csavart minta, pedig élőben teljesen jól látszik. A fotónak erősen bezavar a melírozott fonal.

Amúgy teljesen be vagyok havazva, alig látszom ki az irományok közül. Kedden megvolt az osztályom szóbeli vizsgája, olyan jó, mindenkinek sikerült! Nagyon örülök neki! S szerdán megfigyeltem az új gyerekeimet is a beiratkozáskor -, szerintem helyesek így első ránézésre:-) Ami nagyon jólesett: szinte mindegyik örömmel mosolygott vissza rám, amikor mondtam, hogy én leszek majd az osztályfőnöke. Már szinte várom a szeptembert, hogy kezdjünk - persze, azért jó lesz már pihenni. Fél éve még azt gondoltam, nem leszek többet osztályfőnök (az egészségbeli gondjaim miatt) - de aztán az idei év olyan jól ment. Mégiscsak jó ez a pozitív gondolkodás, "flow" (Csíkszentmihályi Mihály) meg "titok", meg a többi, amivel november óta bombáztam az agyamat. Bejöttek teljesen a dolgok, amelyeket olvastam. Más a hozzáállásom, más az életem. Úgyhogy jöhet az új osztály, állok elébe! - bár inkább azt kellene írnom, állok melléjük, mint az eddigiek mellé is mindig mindenben:-)

Itt lopom a napot, s locsogok - pedig az íróasztalnál kellene ülnöm, jegyzőkönyveket, törzslapokat írni, még a jelentésem is hátra van. Ebből éjszakai írás lesz megint, már látom... Na gyorsan megmutogatom még a hímzéseimet is, aztán irány a munka. S ha végre készen leszek, akkor jöhet valami jutalomhímzés:-)

1 megjegyzés:

Dora írta...

Egyébként én is szívesen lennék tanárnő, sőt osztályfőnök is. De asszem ez már nem lesz így ebben az életben. De jó, hogy van aki meg igen, és hogy szereted is csinálni, és hogy szeretnek is!!!

Kész munkáim

Készülő munkáim