Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-08-07

Végre hímzek!





Hosszú ideig alig volt a kezemben hímzőtű... Bár a második Shetland-kendőt azért kötögettem - még az elsőt se mutattam, még nincs blokkolva sem -, a hímzés valahogy teljesen kimaradt. Még a citromos RR-nek a kontúrjával se vagyok készen:-( Aztán megkaptam a lányoktól a Michael Powell-készletet (Tuscan Gardens I.), s ebbe bele kellett fognom, nem lehetett vele várni:-DDD Az a 30 MUK meg csak várja ki a sorát:-D

Hétfő délután kezdtem bele, azóta minden szabad percemben azt bökögettem. Nagyon-nagyon jó hímezni, s most valahogy olyan jó hímezni az Anchor fonalakkal is. Éppen jó a hosszúságuk, ahogy a készlethez adták, s olyan jó nézegetni, megsimizgetni is:-DDD

Akkor itt vannak a fázisfotók, tegnap fotóztam le a haladást. A közepénél kezdtem, ahogy azt kell, aztán persze igyekeztem eljutni a bal alsó sarokba, mert én leginkább onnan szeretek haladni - már amikor nem ugrálok össze-vissza a nagy foltokon:-DDD Remélem, most ezzel majd kitartó leszek, s szépen fog növekedni a következő hetekben is. Bár hétvégén mindenképpen befejezem Virág citromját, s a gyógynövényes RR keretét is el kell kezdeni, mert még kifutok az időből. S holnap szombat, HAED-SAL... legalább pár x kellene a Pink Rose-ba is. De jó lenne, ha több kezem lenne:-DDD

11 megjegyzés:

Suzi írta...

Juj,de jól haladsz vele!!!
Annyira szép lesz!
Hamarosan küldöm a kendőt, már nemsokára kész!

Névtelen írta...

Hű, ez nagyon szép lesz!! Jó nagy munka , kitartást hozzá. (nekem nem biztos, hogy lenne - ilyen nagy hímzésbe még nem kezdtem )

Névtelen írta...

Szépen alakul:) Te ilyen kitartó vagy? Még mindig betartod a szombati haed napot?

Soleil írta...

Köszönöm, Lányok!
Zsuzsi, várom a kendőt:-D
Manka, nem olyan nagy ám:-D Csak 22x45 centis lesz.
Klaudia, már sok-sok szombat kimaradt majdnem teljesen:-( Eddig a mai is, mert csak a citromot bökögettem. De itt van még az éjszaka:-DDD Egyébként klassz lett a szoknyád!

Delfike írta...

Nagyon jól haladsz vele! Várom ám a folytatást!

dviki írta...

Örülök, hogy jól eltalált lett a közös ajándék és jó látni újra hímzést tőled! :) Csak így tovább...még a végén nemsokára én is elkezdek egy MP képet! :)

Anita írta...

Haladsz a képpel, mint a villám! :-) És tényleg mennyire mások a színek hímezve, mint a kész képen... azért a kontúr jól átformálja majd az egészet. Klassz lesz.

Ha betartanám a szombati haed napot, nem ott tartanék a tulipánjaimmal mint most, az tuti. Pedig sokat szoktam ám szobaton hímezni, csak nem a nagy képet és riktán kerül lencsevégre.

Dora írta...

Na én is itt vagyok, most értünk haza a nyaralásból.
De szépen haladtál vele :) De örülök hogy te vagy a főMUK társam :-D Tök jó, hogy belekezdté :)

Soleil írta...

Lányok, köszönöm!
Viki, rajta!!! Hímezzünk MP-t:-D
Anita, tényleg, nem láttuk a tulipánjaidat... Pedig az is olyan szép lesz!
Dóri, főMUK társam, ez jó:-DDDDDDDD Remélem, jó volt a nyaralás!

Dóra írta...

Annyira szépen alakul, már egy párszor megnéztem nálad a fotót, de csak most értem ide kommenttel együtt.

A hímzésen sokkal erőteljesebbek a színek, mint magán a borítón.

Én meg erős leszek és nem hímzek bele semmi újba, amíg az új RR keretét le nem nyomom.

Mindjárt nézema HAED blogot is, hátha valaki tett fel képet, úgy szeretem nézni, hogy haladnak azok az óriás képek is!

Anita írta...

A tulipánost azért nem vittem, mert egyetlen fél x sincs új benne már több, mint fél éve, pedig a háttér szinte csak fél öltésekből áll(na), de szerintem az őszi estéken megint elő fog kerülni. :-) Mutatom, ha haladtam vele, és mindjárt jön a Mary-m is! Túl sok mindent fejezek be az utóbbi időben, ideje lenne már valami újba kezdeni, igaz most már kötésem is van félbe hagyva... a varrásról meg nem is beszélek. :))))

Kész munkáim

Készülő munkáim