Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-08-29

Kötögettem is





Túl nagy eredményt nem tudok felmutatni a nyári kötésekből:-D Noémi zöld pulcsija elkészült, össze is varrtam, de a gallér még mindig hiányzik róla. Most már be kell fejeznem, mert... irgumburgum...

Két Shetland-kendő viszont teljesen készen van a tolnai fonalakból. Na persze ez sem igaz, mert az egyiket még nem blokkoltam. Az egyik bordó, a másik talán rozsdabarna vagy terrakotta. Az utóbbit már meg is kapta anyósom a szülinapjára, s örült neki nagyon:-D

Most teljesen be vagyok zsongva, alig várom, hogy én is birtokolhassak párat a híres uruguay-i fonalakból! Bizonyos "mutogatós" blogbarátnők mindenféle vásárlásokra csábítják az embert:-DDD Lányok, ez nem szép dolog:-D Milyen szép elhatározásom volt pedig: innentől nincs új fonal, kizárólag a készletből kötök! Na igen, ahogy azt Móricka elképzeli:-DDD S egész este a kendőmintákat bújom neten, könyvekben... Ahelyett, hogy alkotnék... vagy legalább megírnám a leveleket, amelyeket ígértem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem is csábítunk... á neeeem :DDDDD

Kész munkáim

Készülő munkáim