Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-08-09

Kedves díj:-D


Hozzám is elérkeztek az aranyos szőrmók macikák:-D Zsuzsi és XDóri küldték nekem, nagyon szépen köszönöm, Lányok!

Most nem küldöm tovább, mert szerintem már mindenkinek van. Azért aki itt jár a blogomon, olvas engem, vigye csak magával a díjat, szívesen adom.

A sütireceptet előbb feltettem a Sárkánykonyhára! Az MP hímzése erősen késleltetett, de megvan:-D

5 megjegyzés:

dviki írta...

Köszi Évi! :))) Most már csak arra várok, hogy Dorottya küldjön nekem is meghívót a bloghoz. :DDDDDD Amint hozzájutok, meg is fogom csinálni!

Soleil írta...

Tényleg:-DDD Elküldtem mailben, hogy minél hamarabb hozzá tudj fogni!

Dóra írta...

Évi! Nézz be hozzám, ha van kedved játszani!

Dóra írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Edit írta...

Játszani hívlak a blogomba! :)

Kész munkáim

Készülő munkáim