Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-08-13

Az én ötödik mondatom - játék:-D

XDóri és Phan-Edit hívott játszani:-D Már tegnap láttam néhány blogban az új játékot, s reménykedtem, hogy majd engem is hív valaki. Az ilyen játékokat nagyon szeretem!

A szabály a következő: fogd a könyvet, amit éppen olvasol, nyisd ki a 161.oldalon és másold be a blogodba az 5. mondatot. Add tovább a játékot 5 embernek.

Most éppen Barbara Taylor Bradfordtól a Három hét Párizsban címűt olvasom. Ez az a bizonyos mondat:

"Ó, a pokolba is, hát miért ne?, gondolta Alexa, és kivett egy rongyoskiflit, letört belőle egy darabot, és rákent először egy kis vajat, majd egy bőséges adag lekvárt."

Akiket játszani hívok (talán még találok valakit:-DDD):

Anita

Brunyi

Christine

Evikusz

Iluj-Jutka

2 megjegyzés:

Jutka írta...

Szeretnélek én is játékra hívni, de látom már túl is vagy egyen, de nem olvasol véletlenül másik könyvet is?
Viszont van egy másik játékom is,

Soleil írta...

Köszönöm, Jutka, hogy játékba hívsz! De, van másik könyv is, amit olvasok:-D Holnap meg is írom, meg a másik játékra is reagálok - az egyik dolog ugyanaz lesz, mint neked:-D

Kész munkáim

Készülő munkáim