Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-08-29

A gyógyhímzés:-D


Végre összerakosgattam a fotóimat, s most sorban tudok majd mutogatni is valamit:-D Akkor kezdem a hímzéssel, kötéssel.

Először is itt a gyógyhímzés:-D A néhány nappal ezelőtti böjtörgésem után a cukrom teljesen fejreállt, ez az új szisztéma nemigen tetszett a szervezetemnek:-D Néhány keserves nap után talán kezdek rendbe jönni. Kell is, mert a héten már dolgoztunk. Értekezlet, javító vizsgák... Hétfőn tanévnyitó értekezlet, aztán kedden már élesben, jönnek a gyerekeink:-D

Délutánonként alkalmaztam azért a gyógyhímzést! Ez a fotón a gyógynövényes RR-ünk, aminek a keretét próbálom elkészíteni, hogy majd útjára tudjam bocsátani a kendőmet. Azért ekkora, mert még nem tudom pontosan, mekkora lesz, még nem mertem levágni:-DDD Külön jó volt 28 fokban bökögetni, ömlött rólam a víz:-D 32-es lenvászonra készül, krémszínű, de szerintem inkább halványsárga. A hímzést majd pár nap múlva fotózom, ha már több lesz belőle.

3 megjegyzés:

dviki írta...

Csodálkoztam és meg is ijedtem, hogy ekkora anyagra kell majd hímeznem!? :DDDDDD
A haladást majd mutasd meg a Sárkány RR blogon is! :)

Névtelen írta...

Hát a kép láttán, elsőre elképzelni sem tudtam, hogy mit hímzel :DDD

Dóra írta...

Basszus, azt hittem nekiálltál egy nagy-nagy teírőnek újabb MUK-ként!!! Már épp kezdtem azon gondolkoni, hogy igazi mazochista vagy:-DDD

Kész munkáim

Készülő munkáim