Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-08-06

Ajándékaim a lányoktól:-D

Kissé megkéstem az ígért bejegyzéssel, hogy mit is hoztak nekem a talira a Sárkánybébik... Megvan ám ennek az oka:-DDDDD

Akkor itt vannak a szépséges kincseim! 

Klaudia egy kis dobozkát dekupázsolt nekem, amivel ő nincs megelégedve:-D Klaudia, semmi baj nincs a műveddel, szerintem nagyon jól sikerült!  - bár én tudnék ilyet! S hát még, ami benne lapult: aranyos kis lógóka, multicolor fonal, Kreinik cérnák, s a finom kis velencei maszk. S még nem volt vége:-DDD Kaptam még két gombóc puha-pihe kötőfonalat, az egyik kedvenc színemben! Én még ilyen vékony fonalat sose láttam, még az osztott hímző 1 szálánál is vékonyabb! Már jár az agyam, mi legyen belőle:-D

Anita készített nekem egy noteszborítót, elöl csodaszép hímzéssel, s mindenütt beborította finom puha plüssel. Nagyon tetszik, s még gondolkodnom kell azon, mit is írjak majd bele, valami olyasmit, amit hosszú távra szánok. Talán hímzősnaplónak kellene megkezdeni vagy boldogságfüzetnek? Majd eldől... Egyelőre nézegetem, gyönyörködöm benne:-D

Delfike egy álommintát hozott nekem: Marty Bell festőnőnek egy házikóját xszemre átdolgozva. Nagyon meglepődtem:-DDD Hogyan is emlékeztél arra, hogy egyszer említettem, hogy különösen két festő képei tetszenek xszemesben: Thomas Kinkade és Marty Bell?? :-DDD (Na meg el ne felejtsük Josephine Wallt - pl- Delfike buborékos képe.)

XDóri finom itókát hozott (egyben a volt szülinapomra is - meg is leptél vele, látod, én meg csak fülcibálással készültem a tiédre:-D), már fel is avattuk egyik nap Karesszal:-D

HubbubDóritól mindannyian kaptunk egy-egy csodaszép kézzel festett fonalat. Mindenki választhatott, melyik színt kéri, az enyém lett a kékes-lilás. Olyan szép!

S aztán végül az ok, hogy miért is késlekedtem eddig:-D A lányok közös ajándéka miatt! Kaptam tőlük egy igazi készletet, Michael Powell Tuscan Gardenjét, az 1. változatot!!! Nagyon örülök neki:-DDD S hiába a sok-sok MUK-om... Addig nézegettem, simizgettem, míg hétfő délután belefogtam:-D Nagyon jó hímezni! Érdekes, nekem 2006-ban még egyáltalán nem tetszettek a Powell-képek:-D Nem értettem, mire jók ezek a girbe-gurba házacskák... Aztán ahogy egyre többet nézegettem ezeket is, egyre inkább megtetszettek. Aztán azon kaptam magam, hogy már két kisebb képecske előjegyzést is kapott nálam:-D Még jó, hogy vártam velük, most itt a Tuscan Garden, s hímezhetem:-D Közben Klaudia meg elkezdte ugyanebből a sorozatból a 2-at, már alig várom, hogy holnap mutassa a haladását:-D Aztán ott van Delfikéé, 1x1 szálon, lehet látni a taliképek között... az is gyönyörű!

Még egyszer köszönöm szépen, Lányok az ajándékokat mindannyiatoknak!

2 megjegyzés:

Delfike írta...

Boldog vagyok,hogy tetszettek az ajándákaink. Remélem egyszer látom még őket készen,keretezve. :))

Judit írta...

csak KICSIT vagyok irigy ;) :)
varom a kepeket a MP keprol!!

Kész munkáim

Készülő munkáim