Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-09-15

Maga a díj!



Úgy látom, rettenetes szómenésem lett:-) S még a díj szóba sem került igazán!

Szóval itt van ő, maga a Sárkánydíj! Igazi, kézzelfogható, kinyomtatott díjakat kaptunk ám! S amikor hazaindultunk, mindenki kapott még külön ajándékot is:-) Amikor kinyitottam a borítékot, nagyon megörültem - szép kis tűtartót és ollóőrt hímzett nekünk DDóri, ráadásul a fájós kezével. Már használatba is vettem őket, s közben néha elnézegetem, eszembe jutnak a szombati poénok (s mosolygok magamban, mint Klaudia és HubbubDóri).

Az ollóőrrel kapcsolatban eszembe jutott még valami:-D Amikor megérkeztünk Dórihoz, s megcsodáltam a Muchát, az asztalon ott feküdt egy kis darus olló, rajta ugyanilyen kis ollóőrrel. Én rögtön a kezembe vettem, mert még sose láttam élőben ilyen ollót, nekem csak ilyen kis prosztó van. De előbb-utóbb beruházok egy ilyen madarasra. Az ollóval a kezemben odamentem Dórihoz, mondani neki, hogy micsoda szuper ollója s ollóőre van, s akkor olyan furán nézett:-DDD Most már értem - hiszen ilyen a mi meglepetésünk is! Azt hiszem, mindannyian nagyon örülünk neki.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim