Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-09-23

Kissé lepukkanva

Mostanában nem igazán vagyok a topon (s akkor ez még enyhe kifejezés). Tele van már a puttonyom a magyar iskolaüggyel. Lassan már semmim nincs ahhoz, hogy tanítsak, se tananyag, se íróeszköz, se papír, se semmi, ellepett teljesen az adminisztráció... Oké, hozzászoktam már. De hogy miért kell nekem egy hete 15 fokban tanítanom, azt magyarázza meg valaki! Elgémberedett ujjakkal próbálok körmölni a táblánál (a még létező) krétával, s közben nagykabátba öltözött, didergő, köhögő gyerekek ülnek velem szemben. Ez elképesztő! Kezdem elveszíteni a pozitív látásmódomat! S közben hallgatom a híreket a derűs tanévkezdésről, a digitális táblákról stb. Merre haladunk?

1 megjegyzés:

Dora írta...

Évi, én is valahogy nagyon nem jó passzban voltam. Biztos ez a hülye idő teszi, hogy hirtelen hideg és esős lett :( Pedig én szeretem az őszt, a kellemes, enyhe melegével, ahogy az ember néz a sárguló fákat, és jókat sétál még utoljára. De nekem is valahogy nem volt semmi sem az igazi. Igaz én a gyerekeimre fogom ;), de lehet, hogy nekik sem volt jókedvük mostanában ;)

Kész munkáim

Készülő munkáim