Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-09-04

Fonalak és tárolók




Folytattam a kötőfonalak bespájzolását is:-) Pár napja megjött az újabb rendelés is, lesz miből kötögetni ősszel-télen! Ezzel el is szabadultak a házban a kötőfonalak, gyakorlatilag már mindenhol felütik fejüket:-) Ezért aztán kaptam hozzájuk most már tároló kosarakat is, hogy legyen valahol helyük is. Igaz, hogy műanyagból vannak, de nagyon praktikus, mert ha üresek, akkor éppen egymásba helyezhetők, egyébként meg egymásra rakhatók, ilyet eddig én nem is láttam még. Mindjárt kaptam is belőle 10-et, meg egy ígéretet is Karesztól, hogy majd lesz nekik készítve szép, méretre szabott szekrényke is, ha majd átalakítjuk a kisszobát. Addig is a szekrényekben itt-ott lesznek elrejtve, ahol éppen elférnek majd. Egyelőre itt tornyosulnak a szobában, félig már megpakolva, s (velem együtt) várják a szabad időt, hogy a helyükre kerülhessenek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

DE gyönyörű fonalak, és a dobozok is jó ötlet :)

Kész munkáim

Készülő munkáim