Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-01-01

Már 2009 lett


Minden kedves olvasómnak és barátomnak boldog új esztendőt kívánok! Mindenkinek hozza el ez az új év azt, amire vágyik, amit szeretne elérni akár a családi életében, akár a munkájában. Bökögető társaimnak sok hímzéssel eltölthető szabad időt, kötögetőknek rengeteg szép új fonalat, csodás mintákat kívánok. S legfőképp: nyugalmat és békességet mindenkinek az új évben.

Látom, már majdnem mindenki összegezte a karácsonyi ünnepnapokat, leírtátok az elmúlt év összegzését, van, aki a jövőre vonatkozó terveit... Én most még csak úgy nézek ki a fejemből:-DDD Aztán majd jövök megint ömlesztve a beszámolómmal, megint 3 hetet összezsúfolva:-) Közben röpködnek itt megint a SAL-ötletek meg csipkekendők és társai - egyre nehezebb lesz visszafognom magam! El ne felejtsem: a sok MUK-os társamnak kívánom még, hogy 2009-ben sok-sok mindent be tudjunk fejezni az elkezdettekből:-D

7 megjegyzés:

Dora írta...

Úgy legyen! Még jól bemukkoltam 31-ére :-D, hogy nehogy ne legyen mivel haladnom idén :-D

Névtelen írta...

Boldog új évet neked is :)

Kriszti írta...

Boldog új évet!

CathlenKata írta...

Boldog MUKK évet kívánok :-) Váljon valóra minden álmod !
Köss, alkoss , gyarapíts :-)))
BUÉK :Kata

Dorottya írta...

B.Ú.É.K.!!!
Ne aggódj... én is fáziskésésben vagyok mindig, mindennel.... még én sem írtam meg sem az összegzést, sem a terveket, se semmit....
A MUK viszont nálam is működik tovább, csak úgy mint eddig... :-DDD

Dorottya írta...

Gyere velem játszani..... :-D Részletek a blogon, csak hogy még több elmaradásod legyen... pont úgy mint nekem... ;-D

Delfike írta...

...Na nálad meg Dóri előzött meg...
Nem baj azért én is hívlak a játékra.

Kész munkáim

Készülő munkáim