Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-01-22

Ami még lemaradt - a talin kaptam:-)

Tegnap jöttem rá, hogy én még nem is mutattam, miket kaptam a lányoktól a Sárkánytalin. XDóritól kaptam egy aranyos kis Lanarte-készletet, nekem kakas van rajta - s ez életem harmadik  készlete, nagyon örülök neki! Egy kis csomag pici gombocskát is kaptam tőle, ilyeneket még sose láttam közelről. HubbubDóri festett nekünk fonalakat, már mutatta is a blogjában. Én kék-sárga-zöldet kaptam, gyönyörűszép! Csinált hozzá kis tartókat is, szerinte bénák lettek - nekem tetszenek, én még ilyet sem tudnék, elsőre egyáltalán nem rosszak! Klaudiától pedig (a fincsi kaják mellett persze) kulcstartókat kaptunk, amibe majd lehet hímezni valami apró mintát.

Köszönöm szépen, Lányok!

1 megjegyzés:

Jucus írta...

De szuper kis dolgokat kaptál! A tyúkanyót már én is meghímeztem, nagyon szerettem hímezni, arra emlékszem. FIMO - fonaltartó? De jó ötlet!
(Köszönöm a válaszod Müller Péter könyveivel kapcsolatban, azt hiszem, még fogom olvasni pár könyvét!)

Kész munkáim

Készülő munkáim