Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-01-22

Még mindig a hétvégéről


Vasárnap még egy jót reggeliztünk Klaudiáéknál, s közben már meg is jött értem Karesz. Már előtte megígérte, hogy elmegyünk úszni Balfra hazafelé menet. Kiváncsi voltam, hogy ezt még vasárnap is így gondolja-e, mert ő azért annyira nem szeret vízben lenni, mint én:-D S igen, igen, igen! Voltunk úszni!!! Nagyon élveztem az úszást, a vízben is fájt a vállam meg a kezeim, de valahogy egész másképp, olyan kibírható mértékben. Majdnem 2 órát sikerült úszkálni, nagyon jól esett! Jó lenne sokkal többször... Legközelebb, ha megyünk, akkor én majd az uszodába megyek, Karesz meg a meleg dagonyába, s akkor mindketten jól járunk:-)

Úszás után be akartunk menni az étterembe, ahol Klaudia férje dolgozik, de aztán láttuk, hogy mennyire telt ház van. Így tovább autókáztunk, s végül a Terciába mentünk be Fertőendréden. Egyik kollégám már annyit dicsérte, gondoltuk, megnézzük mi is. Nem csalódtunk benne, gyors volt a kiszolgálás is, az étel meg finom. Most ettünk először fokhagymalevest cipóban - nem bántuk meg:-D

Igazi gyógyító-wellness-hétvége sikeredett így, szombaton a léleknek, vasárnap a testnek:-) Több ilyet kellene, könnyebb lenne a szürkébb napokat is elviselni...

Most amúgy is megpróbálok valami gyógyulásfélébe kezdeni. Tegnap jó karban levő 90-esként tudtam csak hazajönni a suliból - Kareszt be kellett hívatnom az épületbe, mert megint nem tudtam se fogni, se normálisan járni... Ennek most már a fele se tréfa, úgyhogy gyógykúrába kezdtem. Felszerelkeztem mindenféle gyógyteákkal, kenőcsökkel, tinktúra-alapanyagokkal... Meglátjuk, mi lesz belőlem...

7 megjegyzés:

Dóra írta...

Na ebbe a medencébe én is szívesen belecsobbannék. Erre valszeg elmarad a holnapi úszásom,mert Júlia délelőtt jön, hogy tudjam Mikit vinni egymagában a hallásvizsgálatra. De legalább rezgek a Dorottya féle labdával és ez is valami!

Delfike írta...

Csak óvatosan mindennel és vigyázz magadra nagyon!
Fizikoterápiára nem gondoltál?Nekem egy kúra után fél évig nincs nagy gondom.

Soleil írta...

XDóri, már be is szerezted a labdát? Használ? Érzed, hogy erősödik a karod?
Delfike, egyelőre még mással próbálkozom, amivel nem kell hiányozni. Ha nem fog elmúlni, csak akkor jöhet az orvos, mert gondolom, akkor napokat kell szánni a vizsgálatokra is. Eddig minden orvosi dologgal csak a gyógyszerem lett több... azt meg már nem fogom tovább növelni... inkább eldobni szeretnék egy-kettőt, de leginkább az inzulint:-)

Judit írta...

nezz be hozzam ;) :)

Anyus írta...

Szia ! Gyere játszani:)

Dóra írta...

Évi! Már nem is pótolsz!!! Vagy még az éterben?

Soleil írta...

Vagyok...lassan már csak az éterben:-DDD Három hete döglődöm influenzaszerű valamivel. Mivel nem maradtam vele otthon, elég jól elhúzódik, de lekopogom, most már tényleg kifelé tartok belőle. Aztán pótolom a mulasztásaimat, legalábbis igyekszem:-D Délutánonként csak nézek ki mindig a fejemből, fáradtan bambulok. Többször is ideültem már blogolni, aztán mégse írtam semmit sem. De azért olvasok mindenkit:-D

Kész munkáim

Készülő munkáim