Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-01-09

Újra itt

Végre rászántam magam, hogy írjak valamit a blogba. Az utóbbi másfél hónapom nem valami jól alakult, még mindig nem vagyok a topon. Kezd kiborítani, hogy hol az egyik lábamra, hol a másikra nem tudok rendesen ráállni, a vállamban már egy hete benne van ez a frászkarika, az ujjaim meg hol félbénák, hol teljesen azok. Ma még a suliban a szekrényemet is mással kellett becsukatnom, mert nem tudom az ujjammal elhúzni a tolós szekrényajtót:-( Persze azért rendületlenül bökögetek, bár többnyire kötögetek. A kötés könnyebb rossz kézzel, mint a hímzés:-)
Közben jól elmaradtam mindenféle bejegyzéssel, pedig a fejemben már úgy megírtam őket:-D Most meg az sem jut megint eszembe, hogy miről is akartam írni. Vannak mindenféle adósságaim - régi és mostani karácsonyokról, az olvasott könyvekről stb. Nem összegeztem az elmúlt évet, nem írtam tervekről - bár nálam már az is túl nagyszabású terv, ha egyáltalán be akarnám fejezni az eddigieket. Már annyiszor nekiláttam, hogy számba veszem az elkezdett, s be nem fejezett dolgokat, de még sose jött össze. Azt hiszem, mindenféle új tervek és álmok helyett - mert azok persze vannak, minden nap újabbak és újabbak! - egyszerűen csak leltározom a dolgaimat, s szépen sorban megcsinálom őket.
Akkor először is kezdem egy kis összefoglalóval az elmúlt évről...

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim