Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-01-03





Még egy kicsit visszatekintek az év végi eseményekre is, mert jó pár napot kihagytam mostanában. Mutatok néhány dolgot, amelyek elkészültek még karácsony körül.

Az első egy kis karácsonyi kép. Az osztályban karácsonyi húzást csináltunk, s az utolsó osztályfőnöki órán megajándékoztuk egymást. Én idén szerencsére az egyik lányt húztam, így egy kis hímzést is bele tudtam csempészni a csomagjába. Nagyon örült neki:-)

Aztán ami még elkészült: anyunak csináltam egy biscornut a Magazin ajándék selyemfonalával. Kicsit nehéz volt hímezni vele, nagyon csúszott, viszont az eredmény nagyon szép. Aztán végre elkészültem a napraforgókkal is, anyósom kapta a névnapjára. Az utolsó pillanatban készült el, hazaindulás előtt 10 perccel kereteztük be. Szerencsére ő mindig értékeli a szép hímzést, s azt, hogy valamit saját kezűleg készítek neki. Nagyon örült a képnek:-)

S közben készülget a Norton-kút is a Magazinból, ez majd anyué lesz, ha igaz, akkor a februári szülinapjára.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim