Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-01-18

Elkészültem!



Készen lettem a hímzéssel:-) Karesz már be is keretezte, úgyhogy holnap már visszük is anyuéknak. Nagyon tetszik ezzel a zöld kerettel. Amikor hímeztem, mindig nézegettem, hogy nem túl csicsás-e, nagyon hangsúlyos lett rajta a sárga keretrész. De aztán így keretezve teljesen más lett az összkép, nekem tetszik így. Remélem, az ünnepeltek is örülnek majd neki!

Itt egy teljes kép, kicsit elfordítva, hogy ne villanjon be a vaku, meg egy közeli a felső virágról, aminek a kontúrjával bíbelődtem olyan sokáig.

2 megjegyzés:

paradipe írta...

Szerintem nagyon szép lett! Gratulálok anyudéknak! Az az 50 év azért nem semmi! :)

Soleil írta...

Köszönöm szépen a nevükben is:-)

Kész munkáim

Készülő munkáim