Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-01-03

Most olvasom:
Laurie, Hugh: A balek
Hugh Laurie története könyvben olyan, mint Guy Richie filmjei, A Ravasz, az Agy…, vagy éppen a Blöff. Vérbeli angol humor, csibészes gonosztevők. Rejtő Jenő és P. G. Woodhouse legjobb napjait idéző karakterek, lendületes cselekmény. Nem túlzás azt állítani, hogy miközben azért mégiscsak egy feszültséggel teli,pergő,izgalmas krimit tart az olvasó a kezében, úgy érzi, a könyv mellé egy Monty Python előadásra is jegyet váltott. Mert szinte nincs olyan bekezdés, amin ne nyerítene önfeledten. Laurie szarkasztikusan ironikus humora zseniális – ezek után érthető, honnan is merítette magának Dr. House karakterének legfőbb jegyeit.
Nekem eléggé nyögvenyelősen megy az olvasása, bár hallottam, hogy van, akinek letehetetlen. Én kicsit jobbat vártam. Végül is nem rossz, de nekem kriminek kicsit furcsa.

Ma jól belehúztam, most többet írtam ide, mint máskor egy hónap alatt:-) Ígérem, ezentúl nem hanyagolom el a blogomat, naprakész leszek. S azt is elhatároztuk a kis topikunkban, hogy idén sok-sok dolgot fogunk befejezni, hímzést, kötést, kinek mi van elkezdve. S minden szombaton bökögetni fogom valamelyik SAL-képemet is (Kinkade-házikó, The Pink Rose, Spirit of Winter).
Ráadásul én is elkezdtem tavaly a Maryse-házikókat még február táján, amit a lányok csináltak (csinálnak) SAL-ban, azt is be kellene fejezni. De előbb a Casa Mia naptárat, még mindig csak a májusnál tartok. Megint a bőség zavarával küzdök:-)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy ilyen sokat írtál,kiváncsian várom a folytatást:)))

Clinique-Bogi írta...

Én is örülök, hogy visszataláltál. A házikós SAL-t én is folytatom.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Soleil írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Soleil írta...

Lányok, köszönöm, hogy olvastok:-) Most sűrűbb napjaim vannak, de ígérem, hamarosan folytatom.

Kész munkáim

Készülő munkáim