Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-01-18

Aranylakodalom

Most látom, hogy megint eltelt 2 hét, mióta írtam ide. Úgy repülnek a napok! Suliban félévzárás van, napok óta csak irkálok.
Közben azért hímzek is, anyuéknak készül egy kis kép emlékbe. Ma 50 éves házasok! Holnap tartjuk meg, szombaton az arnylakodalmat náluk a Városházán, aztán egy szűkebb körű családi összejövetel lesz. Így is leszünk vagy 22-en. Ma délután még be kell fejeznem a hímzést. Egy kis szöveget hímeztem hímzővászonra, s programmal csináltam köré egy kis virágmintát. A KM évkönyvében láttam egy hasonló képet, onnan vettem át a szöveget. Itt is köszönet a készítőnek:-) Még kontúrozni kell, aztán lehet keretezni. Nem is gondoltam, hogy ilyen sokáig tart majd a kontúr. Már vagy 3 órát kontúroztam, s még van belőle legalább 1-1,5 órányi.
Remélem, este majd tudok feltenni róla fotót is.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim