Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-12-22

Újra itt vagyok



Végre sikerült magamat összeszedni, s valahogy kikeveredni az újmódi betegségemből. Remélem, ezután nagy ívben elkerül majd... Annyi minden jó dolog történt egyébként az utóbbi napokban, hogy nagyon boldog vagyok:-) Még a több napi mozdul(hat)atlanság sem tudott letörni:-) 

Azt sem tudom, hol is kezdjem az irományomat, annyi minden kimaradt, amiről pedig írni akartam. Na valahol elkezdem... Vagy kezdem a végénél: már ádvent 4. vasárnapján is túl vagyunk, itt egy kép az ádventi koszorúnkról, most már 4 égő gyertyával. Még egy kép: a gyertyák, amelyeket a koszorúra tettem, fémvázban voltak, abból kioperáltam őket. Viszont ezekbe illatos mécsest téve, csodálatos látványt ad este, s nem utolsósorban csudajó illatot is áraszt a szobában.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim