Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-12-22

Ajándékok


Most decemberben két kedves tűbarátnőm is meglepett valamivel. Egyikre sem számítottam, s nagyon-nagyon jólesett, hogy gondoltatok rám!

Még december elején jött meg Brunyi-Judit csomagja Belgiumból. Nagyon szép kis kitet küldött, karácsonyi képeslapokat lehet belőle készíteni. Olyan szép minták, nagyon finom színekkel. Majd jövő karácsonyra lesz belőlük valami, lehet, hogy nem is képeslap. Annyira megörültem a kis csomagnak, napokig elő-elővettem, nézegettem a mintákat... Remélem, januárban indul majd rendben a mi új RR-ünk, már úgy hímezném a kis kannácskákat!

A másik csomagocska most jött szombaton. Egész nap nem is voltunk itthon, gyorsan letudtam a 6 órámat a suliban - szombat lévén, s utolsó nap nem volt igazán érdemi munka:-) Bár azért jutott öröm délelőttre is, kis osztályom meglepett egy ajándékcsomaggal karácsonyra meg a névnapomra! Eszembe sem jutott, hogy esetleg kapnék valamit, s lám, gondoltak rám, olyan jólesett! Kár, hogy nem volt ott mindenki a szombat miatt. Majd az első héten viszek valamit nekik én is, az osztályfőnöki órára, remélem, ott lesz mindegyik gyerekem. Sajnos a kollégákkal most nem tudtam maradni - a suliban ilyenkor van Éva-nap, Karácsony s aztán Szilveszter, így egymás után, egy délután:-D

Most mi robogtunk Pestre, s csak késő este értünk haza - s itt várt engem Akrucip-Anita kis csomagocskája! Nagyon meglepődtem, bevallom, nem is gondoltam rá, hogy kapok valamit. S nagyon-nagyon szépet kaptam!!! Tűpárnának nevezném, bár nem tudom, merek-e majd ebbe a gyönyörűségbe tűket szurkálni:-) Lehet, hogy nálam inkább csak dísz lesz, amit szívesen elnézeget az ember:-) Olyan finom kis munka, hátul bársonyos anyag van, s abba még belehímezve a nevem! Elöl pedig klassz kis hímzés, s icipici kis csodagyöngyök is vannak benne - nagyon tetszik! Azért azt még meg kell jegyeznem, hogy Anita egy kedves levelet is mellékelt a csomagjába, s rám bízta, hogy megvárom-e a Szentestét vagy most nézem meg, mit kapok - hát..., kb. fél óráig bírtam, de igazán, vártam egy ideig, de aztán győzött a kiváncsiságom:-)

Igazán nagy örömet szereztetek nekem, Lányok, köszönöm! 

1 megjegyzés:

Dorottya írta...

Nagyon boldog karácsonyt!!!!!
Pusssz Dóri

Kész munkáim

Készülő munkáim