Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-12-22

Újabb fonalak






Az elmúlt hetekben megint újabb fonalakra is szert tettem:-) A Lidlből van a fehér-arany meg a bordós melírt, s kaptam kötőtűket is. Aztán annyira dicsértétek az Aldiból való fonalakat, hogy én sem nyugodhattam:-) Addig hízelegtem Karesznak, amíg elvitt Mosonmagyaróvárra az Aldiba:-) Már alig volt a fonalakból, de azért még volt egypár sálra való, sőt, még a zoknikötő gyapjúfonalból is találtam egy csomaggal a szebbik színből. S ami a legjobban tetszik, azok a bambusz körkötőtűk! Nekem nagyon bejönnek! Sokkal gyorsabban kötök velük, mint a másik fajta tűkkel:-) Már készen vagyok 5 szőrös sállal, most kötöm a hatodikat. Közben készül egy pulóver is, meg még egy mellényt is kötöttem, amibe a sálam anyagából tettem néhány csíkot. A fonalakat meg az én mellényemet mutatom is, a többit majd az ünnepek után. Féli-meddig titkosak:-)

Kár, hogy most nem hímezhetek. Időm sincs, na meg a pici tűt sem tudom még fogni. Az ujjaim még nem akarják:-( De karácsony után...! Ha tudok tűt fogni, ha nem, orrvérzésig fogom hímezni a Pink Rose-omat!!! Már alig várom:-)

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim