Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-10-17

Répatorta


Közben elkészült életem első répatortája is valamelyik hétvégén. Annyit olvastam már róla, hogy milyen finom, meg egészséges, meg... Aztán múltkor öcséméknél volt egy cukrászdából való, abból kóstoltam egy kis darabkát, az egy kicsit száraznak tűnt. Gondoltam, kipróbálom, nekem hogy sikerülne. Böngésztem, olvasgattam a neten, ki hogyan készíti, aztán az egyiket kipróbáltam. Így nézett ki. A látvány nem olyan szép, a máz nem sikerült, talán nem is kellett volna rátenni, de mindegy, első példánynak jó lett.

Ízre nagyon finom volt, Brigi s Karesz meózta, szerintük príma lett. Nekem kicsit tömény volt, a cukor is elég sok volt benne, én csak keveset ettem belőle. Ki kellene kísérletezni egy olyat, ami édesítőszeres, s az íze olyan, mint ezé. Majd próbálkozom.
Jövő hétre meg már tervbe van véve Draconiss-Dóri csokitortája. Már alig várom!

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim