Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-10-17

Nyúlavató



Pénteken, október 10-én volt a suliban a hagyományos diáknapunk. Reggel diákparlament, aztán nyúlavató, este diszkó. Az én osztályom 9-es, tehát ők (is) voltak a nyulak:-) A 12-esek mindenféle vicces feladatokat találtak ki nekik, aminek elvégzésével bizonyítják, hogy méltóak arra, hogy iskolai közösségünk része lehessenek. Szerencsére az elmúlt évek során nem voltak túl megalázóak ezek a feladatok, s mostanában az is jó, hogy egyszerre 3-4-5 gyereket hívnak ki, s együtt kell szerepelniük. Az nem olyan égő, mintha egyedül kellene produkálniuk magukat.

Sajnos én nem tudtam maradéktalanul élvezni a mulatságot, mert baromi rosszul voltam. Rázott a hideg, szédültem, s alig tudtam odébb mozdulni, olyan izomfájdalmaim voltak. Így a nyúlavató után irány a dokim, kaptam is jó kis 6 darabos kapszulát, ami gyorsan rendbe hozott szerencsére. Itthon aztán kiderült, hogy 39,5 fokos lázam volt - délelőtt! Azt hiszem, életemben nem volt még ekkora lázam. Alapvetően hideg az alphőmérsékletem, 36-nál nemigen szokott több lenni. Az influenzákat is 37,5-tel szoktam átvészelni. Úgyhogy eléggé ki voltam készülve ettől a magas láztól, beájulva aludtam szombat reggelig, csak enni keltem fel közben. Közben kértem az univerzumtól a segítséget, hogy gyorsan rendbe jöjjek, mert kedden tantestületi kirándulás, azt nem akartam kihagyni. A bajaim miatt már úgyis lemaradtam róla 2 évben is, most nagyon szerettem volna én is menni. Sikerült, meg is jött a segítség:-) Vasárnap már egész jól voltam, így hétfőn már simán mehettem is tanítani.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim