Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-10-17

Előkerültem:-)

Most látom, hogy az utolsó bejegyzésem szeptember 23-án volt, ma meg október 17. van! Jól elhanyagoltam a kis blogomat... De hova is tűnt több mint 3 hét? Próbáltam magam feltunningolni a rossz passzból, több-kevesebb sikerrel. Suli megy, jó hideg van, de legalább már reggel van fűtés, 9-ig... aztán meg beleheljük a gyerekekkel. Voltak jó s rossz napjaim, volt, hogy egy-egy óra után azt mondtam, hogy én többet tanítani - sose! -, aztán másnap meg kisütött a nap, s fantasztikus matekórát lehetett tartani, a gyerekek gondolkodtak, együtt gondolkodtak velem!!! Manapság ez nagyon ritkán esik meg sajnos. Szóval elég dimbes-dombos-völgyes hangulatban, azért megpróbálok a pozitív oldalon maradni.
A továbbiakban megpróbálom összefoglalni az elmúlt napokat, mi is történt eseményekben, hímzések terén. XDóri szerint mindig ömlesztve írom a dolgokat, utólag összeszedve mindent:-))) Most is hű leszek az eddigi szokásaimhoz:-)

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim