Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2007-09-30

Lépegetek előre a Casa Miával




Tegnap éjjel végre befejeztem a naptáron az áprilist. Jól haladok, nem? Holnap már október, s még csak 4 hónappal készültem el. Pedig ezt a terítőt a karácsonyi asztalra szántam. Lehet, hogy csak jövő karácsonyra lesz meg. Jó lenne úgy csinálni, mint sokan mások, egyszerre csak egy dologgal foglalkozni. S akkor hamarosan látszik az eredmény. Így meg olyan ritkán készülök el valamivel teljesen, látszólag mintha nem is csinálnék semmit. Pedig mennyi-mennyi tervem van még! Ki akarom majd próbálni én is a festést. Most már annyian belevágtatok, szebbnél-szebb dolgokat alkottatok, én sem maradhatok ki a sorból:-)

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim